woensdag 22 november 2017

Op deze bloggerpagina zal ik CD's bespreken en dan voornamelijk van bluesartiesten uit binnen - en buitenland. Maar eerst kort wat over mezelf: Ik ben Patrick aka Blueswalker, 52 jaar en woonachtig te Limburg. Ik ben jaren actief geweest als muzikant en reporter maar door de ziekte van Ménière kan ik dit helaas niet meer zijn. Eén van de symptomen van deze ziekte is het probleem met het gehoor, hierdoor hoor ik links niets meer en rechts nog zo'n 45%.  Gelukkig kan ik sinds kort gebruik maken van een Com Pilot van Phonak, hierdoor kan ik weer muziek luisteren en TV programma's beluisteren (binnen mijn mogelijkheden). Ik zal dan ook deze manier aanwenden om mijn visie te geven op de songs en CD's die ik bespreek.
Hier kan je mijn vorige reportages terug vinden : Blues on stage
Bluesy greetings,
Blueswalker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten